SPECIALISTA PRO DIGITÁLNÍ MARKETING
Do našeho marketingového týmu hledáme nového kolegu/ novou kolegyni. Máte již zkušenosti se správou klientské databáze? Baví vás data a umíte z nich vyčíst obchodní příležitost? Pak pro vás máme práci, která vám dá příležitost realizovat se, učit se novým věcem a zároveň profesně růst.
CO BY VÁS U NÁS ČEKALO?
Většinu pracovní doby vám vyplní:
-
Aktivní správa a rozvoj klientské databáze v systému Navision, včetně návrhu personalizovaných marketingových kampaní – budete zpracovávat data a na základě jejich vyhodnocení navrhovat konkrétní podporu obchodních aktivit.
-
Identifikace a oslovování potenciálních klientů z řad našich followerů na LinkedIn – čekává vás nastavení automatizace komunikace.
Nárazově na vás budou čekat tyto úkoly:
-
Analýza dat z webové analytiky a SEO (např. Google Analytics), včetně práce s klíčovými slovy pro optimalizaci obsahu,
-
Správa a pravidelné aktualizace firemního webu prostřednictvím CMS,
-
Příprava, rozesílání a následná analýza úspěšnosti newsletterů.
Nenecháme vás v tom samotného/ samotnou, úzká spolupráce s dalšími členy týmu je samozřejmostí. Stejně tak budete v každodenní interakci s obchodím týmem.
JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO KANDIDÁTA/ KANDIDÁTKU?
-
Máte min. 2 roky zkušeností ideálně alespoň ve 2 oblastech, které od vás očekáváme – zároveň máte chuť a odhodlání věnovat čas doučení se těch zbývajících,
-
Orientujete se v oblasti B2B marketingu (víte např. co je CMS nebo lead) – chcete se aktivně podílet na rozvoji obchodních aktivit,
-
Běžně pracujete s nástroji MS Office365,
-
AJ ovládáte na úrovní umožňující běžnou pracovní komunikaci.
Výhodou pro vás bude pokud:
-
Máte praktickou znalost mailingových nástrojů (např. mailchimp nebo ecomail),
-
Umíte alespoň základy HTML,
-
Pracujete v Canvě.
CO VÁM MŮŽEME NA OPLÁTKU NABÍDNOUT MY?
-
Práci pro etablovanou stabilní firmu, jedničku na trhu – díky tomu velký prostor pracovat na zajímavých projektech,
-
Mzdu navázanou na osobní výsledky - kromě fixní složky vám budou náležet i cílové odměny za jednotlivé projekty.
-
Práci v hybridním režimu - požadavek je min. 3 dny v kanceláři,
-
Příležitost a podmínky pro osobní i profesní růst – do velké míry můžete svým vzdělávání a rozvojem určovat další směřování vaší pracovní pozice,
-
25 dnů dovolené a 3 dny Sick Day,
-
Příspěvky na penzijní připojištění (po prvním odpracovaném roce 30.000 Kč),
-
Firemní telefon a tarif i soukromým účelům, firemní tarify i pro rodinné příslušníky,
-
Karta Benefit Plus, stravné, pravidelné firemní akce a další zaměstnanecké benefity.
Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu.
Kontakt: kariera@avmedia.cz
Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!