ACCOUNT MANAGER – buďte u zrodu nezapomenutelných eventů

Do našeho obchodního týmu hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Account Manager. Dokážete správně vyhodnotit a rozvinout reaktivní poptávku? Umíte jednotlivé příležitosti překlopit v opakovaný prodej? Baví vás prodej služebzakázky, které nikdy nebudou stejné? Pak je velká pravděpodobnost, že jste pro sebe právě našli tu pravou pozici!

CO BY VÁS U NÁS ČEKALO?

  • Aktivní obchod – nemusíte se bát nekonečné databáze studených kontaktů, u nás potřebujeme především uchopit a správně zpracovat reaktivní poptávky. Co to znamená v praxi:

    o   Poptávku vyhodnotit,

    o   Poznat klienta a jeho potenciál pro další spolupráci,

    o   Rozvinout klientem poptávané řešení,

    o   Na základě první spolupráce pak s klientem budovat dlouhodobý vztah a realizovat opakovaný prodej.

  • Malé portfolio aktivních klientů do začátku – usnadní vám to poznání celého procesu realizace zakázky a zajistí motivaci do dalšího obchodování.

  • Příprava a předkládání dílčích návrhů i komplexních nabídek – k tomu potřebujete mimo jiné rozumět struktuře nákladů.

  • Udržování si přehledu o novinkách v oblasti eventů.

  • Vytvoření eventu, který bude pro koncové zákazníky nezapomenutelný, je týmová práce. Každý den tak budete komunikovat a spolupracovat s kolegy z dalších oddělení AV MEDIA EVENTS (projektový management, realizace, …).


JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO KANDIDÁTA/ KANDIDÁTKU?

  • Máte min. 3 roky zkušeností v B2B z prostředí organizace eventů (produkce, technické zajištění, event management, …) nebo zkušenosti na obchodní pozici.

  • Baví vás aktivní obchod, vidíte motivaci v budování vlastního portfolia.

  • Aktivně používáte AJ slovem i písmem (min. úroveň B2) – často realizujeme zakázky pro zahraniční klientelu, a to jak v ČR, tak v dalších evropských zemích.

  • Organizovanost a disciplína jsou vám vlastní – připravujeme vždy více projektů souběžně, neztratit se v prioritách je základem úspěchu.

  • Jste časově flexibilní a odolný/ odolná vůči stresu – u nás toto nejsou prázdné fráze. Zakázky odbavujeme i ve dnech a časech, kdy většina lidí odpočívá. Naše akce se dějí „tady a teď“ – vše musí klapnout na poprvé.

  • Máte velkou motivaci se učit novým věcem – počítáme s tím, že nebudete na začátku vědět všechno a rádi vás to doučíme, když budete chtít.


CO VÁM MŮŽEME NA OPLÁTKU NABÍDNOUT MY?

  • Práci pro etablovanou stabilní firmu, jedničku na trhu – díky tomu velký prostor a dostatek příležitostí dosáhnout individuálních úspěchů.

  • Garantovanou fixní mzdu, nárok na bonusovou složku hned od začátku spolupráce (bonus u nás nemá strop).

  • Flexibilní pracovní dobu.

  • Míru adrenalinu, ale i pozitivních emocí, kterou vám jiná obchodní práce jen těžko nabídne.

  • Příležitost a podmínky pro osobní i profesní růst – firemní vzdělávání, cesty na zahraniční oborové veletrhy.

  • Po zapracování služební automobil i k osobním účelům.

  • 25 dnů dovolené a 3 dny Sick Day.

  • Příspěvky na penzijní připojištění (po prvním odpracovaném roce 30.000 Kč).

  • Firemní telefon a tarif i soukromým účelům, firemní tarify i pro rodinné příslušníky.

  • Karta Benefit Plus, stravné, pravidelné firemní akce a další zaměstnanecké benefity.

Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu. 

Kontakt: kariera@avmedia.cz

Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!