HR asistent/ka
Do HR týmu české firmy s nadstandardním technickým vybavením hledáme pozitivně naladěnou osobnost se zkušenostmi v interním HR, která se nebojí pracovat v prostředí neustálých změn.
Co Tě u nás čeká
-
HR administrativa. Budeš mít na starosti přípravu pracovně právních dokumentů, sestavování nástupních složek, zajištění vstupních školení (BOZP a PO) a pracovnělékařských prohlídek. Nevadí Ti papírování a administrace zaměstnaneckých dat v systému.
-
Mzdy a benefity. Do Tvé agendy bude spadat příprava podkladů pro mzdy a administrace benefitů. Součástí je pravidelná komunikace s externí mzdovou účetní.
-
Zajištění vzdělávání. Čeká Tě zajišťování vzdělávacích kurzů a školení.
HR marketing. Budeš s námi přemýšlet, jak navázat a rozvíjet spolupráci se školami a jak být atraktivnějším zaměstnavatelem. -
Komunikace. Každý den budeš v kontaktu s kolegy a kolegyněmi. Víš, že HR je práce s lidmi a pro lidi. Proto je ti jasné, že home office není nic pro tebe.
︎Předpoklady pro tuto pozici
-
Praxe. Hledáme člověka se zkušeností na obdobné pozici. Očekáváme alespoň základní orientaci v HR procesech a Zákoníku práce.
-
Praktický přístup. Umíš si stanovit priority a udržet si ve své agendě pořádek.
-
Příjemná osobnost. Komunikuješ na úrovni, kolegové a kolegyně za Tebou rádi přijdou pro pomoc. Jsi týmový hráč.
-
Pozitivní vztah k technologiím. To, co nabízíme našim klientům, testujeme často na sobě
Naše nabídka
-
Zaškolení a možnost získávat další nové zkušenosti v oblasti HR.
-
Smysluplnou práci s viditelnými výsledky. Nečekej rutinu, každý den prožiješ jinak.
-
Prostor pro seberealizaci a rozvoj.
-
Zaměstnanecké výhody (20 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna + 3 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, MultiSport karta, kafetérie Benefit Plus karta, ovocné a sladké dny, penzijní připojištění, zvýhodněné mobilní tarify a licence MS Office 365, a další).
Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu.
Kontakt: kariera@avmedia.cz
Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!