Manažer/ manažerka SERVISNÍHO TÝMU

Pro jednu z našich klíčových pozic hledáme samostatnou a rozhodnou osobnost, kterou baví vedení lidí, komunikace se zákazníky a která se nebojí proniknout do všech technický specifik a záludností produktů a řešení, která nabízíme.

CO TO BUDE OBNÁŠET:

  • Povedete servisní tým. Hlavní sídlo máme v Praze, kde bude i vaše kancelář, další pobočky jsou v Brně, Ostravě, Plzni, Pardubicích a Českých Budějovicích,

  • převezmete zodpovědnost za řádnou realizaci servisních zakázek. K tomu patří také nastavování a sledování dodržování interních procesů a standardů,

  • pravidelně budete komunikovat se zákazníky a pečovat o ně prostřednictvím aktivní servisní podpory,

  • budete připravovat speciální servisní programy (prevence, vzdálená správa),

  • povedete jednání s našimi (převážně) zahraničními dodavateli,

  • společně s HR oddělením se postaráte o rozšiřování a rozvoj týmu servisních techniků,

  • na vás bude plánování a kontrola obratu a hospodářského zisku oddělení,

  • samozřejmostí je spolupráce s dalšími kolegy a týmy v rámci firmy.


CO BUDETE POTŘEBOVAT:

  • Praxi. Bez odpovídající praxe to nepůjde, hledáme někoho se zkušenostmi odpovídajícími nabízené pozici.
  • Schopnost vést kolektiv. Dovedete nastavit fér pravidla a vyžadovat jejich splnění.
  • Koncentraci na celkový výsledek. Vytváření funkčních procesů a systémů, jejich uvádění do života a vyhodnocování jejich přínosu bude váš denní chléb.
  • Ochotu se neustále rozvíjet a vzdělávat. Pracujeme ve světe technologií, které se vyvíjí a zdokonalují.
  • Komunikativní znalost Aj. Naši zákazníci, obchodní partneři a naši dodavatelé jsou často ze zahraničí, zvládnete se s nimi domluvit na úrovni?
  • ŘP sk. B. Pravidelně budete navštěvovat naše zákazníky a servisní pobočky.

VÝHODOU PRO VÁS BUDE POKUD:

  • Vlastníte platný certifikát Vyhl. 50, §6 případně vyšší nebo máte vzdělání umožňující ho získat,

  • máte praktickou zkušenost jak s poskytováním servisu onsite, tak i prostřednictvím vzdálené správy,

  • jste v minulosti nastavoval/ nastavovala systém servisních nebo jiných preventivních programů a smluv,

  • máte praxi v plánování inovací, změn a zlepšení.


CO VÁM NA OPLÁTKU NABÍDNEME:

  • Zázemí silné, ryze české firmy,

  • příležitost vést tým servisních profesionálů, posouvat a rozvíjet společně s nimi naše servisní služby,

  • motivační mzdu pevně navázanou na výsledky vaší práce a zahrnující manažerské bonusy,

  • flexibilní pracovní dobu,

  • moderní pracovní prostředí,

  • balíček zaměstnaneckých benefitů,

  • služební auto i pro osobní využití.

Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu. 

Kontakt: kariera@avmedia.cz

Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!