OBCHODNÍ ASITENT/KA – ADMIN. VEDENÍ ZAKÁZEK
Jsme neustále se rozvíjející AV/IT společnost a aktuálně bychom potřebovali posílit náš tým v Praze o Obchodní asistentku.
Hledáme někoho, kdo převezme od obchodníka novou zakázku a společně s logistikou pro ni zajistí zboží, s plánovačkou nastaví plán instalace a po úspěšném předání zakázky klientovi ji s manažerem projektu uzavře a vyfakturuje.
Co Vás na pozici Obchodní asistentky čeká:
-
Zodpovědnost za přípravu svěřených zakázek, agendu nákupu zboží, plánování kapacit, ukončení zakázky a fakturaci, a to v úzké spolupráci s ostatními týmy, které jsou zodpovědné za jednotlivé fáze realizace zakázek pro naše klienty (Obchod, Produktový management, Logistika, Instalace i Servis)
-
Administrace těchto zakázek v IS Navision (všechny informace vidíte na jednom místě)
-
Pravidelná komunikace s Obchodním oddělením i ostatními týmy společnosti, dodavateli i klienty
-
Průběžné sledování a účtování nákladů svěřených zakázek, hodnocení zakázky společně s realizačním a obchodním týmem
Co od Vás očekáváme:
-
Zkušenosti s nákupem a expedicí zboží – ideálně v oblasti AV/IT technologií
-
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
-
AJ na úrovni schopnosti dorozumět se slovem i písmem
-
Pečlivost, odpovědnost za svou práci
-
Zdravý selský rozum
-
Proaktivní přístup k zadaným úkolům
-
Samostatnost, ale i schopnost být týmovým hráčem
-
Zkušenosti se systémem Navision nebo podobným IS – výhodou
Co Vám můžeme na oplátku nabídnout my:
-
Dostanete se do prostředí české firmy s nadstandardním technickým zázemím a firemní kulturou založenou na bezprostřední a přátelské komunikaci. Co to znamená:
a) skvělou spolupráci a ochotu vyjít si vstříc a pomoci si navzájem nejen v rámci týmu Obchodních asistentek po celé ČR, ale i v rámci ostatních oddělení AV MEDIA,
b) možnost poznat naše významné instalace u klientů prostřednictvím konání týmových pracovních workshopů,
c) a samozřejmě maximální přístup k nejnovějším technologiím potřebným k vaší práci v rámci komunikace a sdílení dat: moderní videokonferenční místnosti, hybridní spolupráce na dálku, denní používání SW nástrojů Microsoft (Teams, Onenote, Onedrive, Power BI aj.).
-
Důkladnou adaptaci, pravidelné vzdělávání, další možnosti osobního i profesního rozvoje
Motivační finanční ohodnocení zohledňující individuální výkon a přístup k práci
Novou chuť do práce získáte díky 20 dnům dovolené a 5 dnům pracovního volna navíc
Máme pro Vás nachystaný stravenkový paušál, zvýhodněné mobilní tarify a licence MS Office 365
Vaši zdravotní kondici podpoříme očkováním proti chřipce a poskytnutím zdravotního volna
A čeká na Vás mnoho dalšího 🙂
Datum nástupu:
Můžete nastoupit klidně ihned, určitě jsme ale schopni na kvalitního uchazeče počkat…
Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu.
Kontakt: kariera@avmedia.cz
Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!