SPECIALISTA PRO DIGITÁLNÍ MARKETING

Do našeho marketingového týmu hledáme nového kolegu/ novou kolegyni. Máte již zkušenosti se správou klientské databáze? Baví vás data a umíte z nich vyčíst obchodní příležitost? Pak pro vás máme práci, která vám dá příležitost realizovat se, učit se novým věcem a zároveň profesně růst.

 CO BY VÁS U NÁS ČEKALO?

Většinu pracovní doby vám vyplní:

  • Aktivní správa a rozvoj klientské databáze v systému Navision, včetně návrhu personalizovaných marketingových kampaní – budete zpracovávat data a na základě jejich vyhodnocení navrhovat konkrétní podporu obchodních aktivit.

  • Identifikace a oslovování potenciálních klientů z řad našich followerů na LinkedIn – čekává vás nastavení automatizace komunikace.

Nárazově na vás budou čekat tyto úkoly:

  • Analýza dat z webové analytiky a SEO (např. Google Analytics), včetně práce s klíčovými slovy pro optimalizaci obsahu,

  • Správa a pravidelné aktualizace firemního webu prostřednictvím CMS,

  • Příprava, rozesílání a následná analýza úspěšnosti newsletterů.

Nenecháme vás v tom samotného/ samotnou, úzká spolupráce s dalšími členy týmu je samozřejmostí. Stejně tak budete v každodenní interakci s obchodím týmem.


JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO KANDIDÁTA/ KANDIDÁTKU?

  • Máte min. 2 roky zkušeností ideálně alespoň ve 2 oblastech, které od vás očekáváme – zároveň máte chuť a odhodlání věnovat čas doučení se těch zbývajících,

  • Orientujete se v oblasti B2B marketingu (víte např. co je CMS nebo lead) – chcete se aktivně podílet na rozvoji obchodních aktivit,

  • Běžně pracujete s nástroji MS Office365,

  • AJ ovládáte na úrovní umožňující běžnou pracovní komunikaci.

Výhodou pro vás bude pokud:

  • Máte praktickou znalost mailingových nástrojů (např. mailchimp nebo ecomail),

  • Umíte alespoň základy HTML,

  • Pracujete v Canvě.


CO VÁM MŮŽEME NA OPLÁTKU NABÍDNOUT MY?

  • Práci pro etablovanou stabilní firmu, jedničku na trhu – díky tomu velký prostor pracovat na zajímavých projektech,

  • Mzdu navázanou na osobní výsledky  - kromě fixní složky vám budou náležet i cílové odměny za jednotlivé projekty.

  • Práci v hybridním režimu  - požadavek je min. 3 dny v kanceláři,

  • Příležitost a podmínky pro osobní i profesní růst –  do velké míry můžete svým vzdělávání a rozvojem určovat další směřování vaší pracovní pozice,

  • 25 dnů dovolené a 3 dny Sick Day,

  • Příspěvky na penzijní připojištění (po prvním odpracovaném roce 30.000 Kč),

  • Firemní telefon a tarif i soukromým účelům, firemní tarify i pro rodinné příslušníky,

  • Karta Benefit Plus, stravné, pravidelné firemní akce a další zaměstnanecké benefity.

Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu. 

Kontakt: kariera@avmedia.cz

Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!