SPECIALISTA/ SPECIALISTKA PLÁNOVÁNÍ
POMÁHEJTE PROMĚNIT VIZE  DO REALITY

Do našeho plánovacího oddělení hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Specialista plánování. Uvažujete strategicky? Máte vždy v záloze náhradní řešení (raději hned dvě než jedno)? Neustálé změny zadání vás neděsí?
Pojďte k nám plánovat technický personál a dopravu na pronájmové zakázky.

CO BY VÁS U NÁS ČEKALO?

  • Plánování interních a externích kapacit na jednotlivé zakázky. Co to znamená v praxi:
    •  Dle zadání projektových manažerů plánovat na jednotlivé zakázky technický personál,
    • Vždy hledat nejefektivnější způsob, jak zakázku naplánovat,

    • Umět vybrat ty správné lidi na konkrétní zakázku,

    • Dodržovat interní pravidla a zákonné limity,

    • Práce na několika souběžných projektech v různých fázích přípravy,

    • Neustálé kombinování a schopnost operativně reagovat,

    • Každodenní intenzivní komunikace s techniky, projektovými manažery a obchodníky,

  • Spolupráce s HR oddělením na doplňování našich realizačních kapacit.
  • Zadávání a aktualizace dat k zakázkám/dopravě do firemních systémů (IS Navision, OnSinch).
  • Zpracování zpětné vazby ze zakázek na jednotlivé členy realizačního týmu.
  • Vysoká škola kombinování – několik projektů současně, mnoho proměnných, neustále změny a tlak termínů.

JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO KANDIDÁTA/ KANDIDÁTKU?

  • Máte min. 2 roky praxi na obdobné pozici (logistika, plánování zdrojů a kapacit), kde jste naplno využíval/ la své organizační schopnosti,

    •  zkušenosti přímo z eventového prostředí výhodou

  • domluvíte se anglicky – často cestujeme s našimi zakázkami do zahraničí, zaměstnáváme i zahraniční kolegy,

  • umíte aktivně naslouchat a konstruktivně komunikovat i v náročných situacích,

  • jste flexibilní a odolný/ odolná vůči stresu – u nás nejde o prázdnou frázi. Čekají vás:

    • neustálé změny,

    • práce s jasně danými termíny,

    • hledání alternativních řešení.

  • Umíte si určovat priority – při práci na několika projektech současně to jinak nejde.


 UVÍTÁME:

  • Zkušenosti s prací v oblasti eventů nebo v hotelovém prostředí.


CO VÁM MŮŽEME NA OPLÁTKU NABÍDNOUT MY?

  • Stabilní práci pro etablovanou firmu, jedničku na trhu,

  • Finanční odměnu, která reflektuje váš pracovní výkon a schopnosti,

  • Po zaučení možnost částečné práce z domova,

  • Míru adrenalinu, ale i pozitivních emocí, kterou vám jiná práce jen těžko nabídne.

  • Příležitost a podmínky pro osobní i profesní růst – firemní vzdělávání, účast na zakázkách,

  • 25 dnů dovolené a 3 dny Sick Day.

  • Příspěvky na penzijní připojištění (po prvním odpracovaném roce 30.000 Kč).

  • Firemní telefon a tarif i soukromým účelům, firemní tarify i pro rodinné příslušníky.

  • Karta Benefit Plus, stravné, pravidelné firemní akce a další zaměstnanecké benefity.

Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu. 

Kontakt: kariera@avmedia.cz

Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!