SPECIALISTA/ SPECIALISTKA PLÁNOVÁNÍ
POMÁHEJTE PROMĚNIT VIZE DO REALITY
Do našeho plánovacího oddělení hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Specialista plánování. Uvažujete strategicky? Máte vždy v záloze náhradní řešení (raději hned dvě než jedno)? Neustálé změny zadání vás neděsí?
Pojďte k nám plánovat technický personál a dopravu na pronájmové zakázky.
CO BY VÁS U NÁS ČEKALO?
- Plánování interních a externích kapacit na jednotlivé zakázky. Co to znamená v praxi:
- Dle zadání projektových manažerů plánovat na jednotlivé zakázky technický personál,
-
Vždy hledat nejefektivnější způsob, jak zakázku naplánovat,
-
Umět vybrat ty správné lidi na konkrétní zakázku,
-
Dodržovat interní pravidla a zákonné limity,
-
Práce na několika souběžných projektech v různých fázích přípravy,
-
Neustálé kombinování a schopnost operativně reagovat,
-
Každodenní intenzivní komunikace s techniky, projektovými manažery a obchodníky,
- Spolupráce s HR oddělením na doplňování našich realizačních kapacit.
- Zadávání a aktualizace dat k zakázkám/dopravě do firemních systémů (IS Navision, OnSinch).
- Zpracování zpětné vazby ze zakázek na jednotlivé členy realizačního týmu.
- Vysoká škola kombinování – několik projektů současně, mnoho proměnných, neustále změny a tlak termínů.
JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO KANDIDÁTA/ KANDIDÁTKU?
-
Máte min. 2 roky praxi na obdobné pozici (logistika, plánování zdrojů a kapacit), kde jste naplno využíval/ la své organizační schopnosti,
-
zkušenosti přímo z eventového prostředí výhodou
-
-
domluvíte se anglicky – často cestujeme s našimi zakázkami do zahraničí, zaměstnáváme i zahraniční kolegy,
-
umíte aktivně naslouchat a konstruktivně komunikovat i v náročných situacích,
-
jste flexibilní a odolný/ odolná vůči stresu – u nás nejde o prázdnou frázi. Čekají vás:
-
neustálé změny,
-
práce s jasně danými termíny,
-
hledání alternativních řešení.
-
-
Umíte si určovat priority – při práci na několika projektech současně to jinak nejde.
UVÍTÁME:
-
Zkušenosti s prací v oblasti eventů nebo v hotelovém prostředí.
CO VÁM MŮŽEME NA OPLÁTKU NABÍDNOUT MY?
-
Stabilní práci pro etablovanou firmu, jedničku na trhu,
-
Finanční odměnu, která reflektuje váš pracovní výkon a schopnosti,
-
Po zaučení možnost částečné práce z domova,
-
Míru adrenalinu, ale i pozitivních emocí, kterou vám jiná práce jen těžko nabídne.
-
Příležitost a podmínky pro osobní i profesní růst – firemní vzdělávání, účast na zakázkách,
-
25 dnů dovolené a 3 dny Sick Day.
-
Příspěvky na penzijní připojištění (po prvním odpracovaném roce 30.000 Kč).
-
Firemní telefon a tarif i soukromým účelům, firemní tarify i pro rodinné příslušníky.
-
Karta Benefit Plus, stravné, pravidelné firemní akce a další zaměstnanecké benefity.
Předem děkujeme za Váš případný zájem o naši nabídku a za zaslání životopisu.
Kontakt: kariera@avmedia.cz
Ke své reakci nezapomeňte připojit aktuální životopis nebo odkaz na LinkedIn profil!